Pintakäsittelykoulutuspäivä: Olosuhteiden vaikutus teräsrakenteiden korroosioon ja nykyaikaiset korroosiosuojapinnoitteet

Teräsrakenneyhdistyksen Pintakäsittelyn asiantuntijaryhmä järjestää koulutustilaisuuden, jossa asiantuntijat kertovat teräsrakenteiden korroosiosuojapinnoituksen laadukkaasta suunnittelusta ja toteutuksesta konepajoilla. Käsiteltäviä aiheita ovat mm. ilmasto-olosuhteiden ja -rasitusluokkien arvioiminen, sinkkipinnoitteiden syöpymisnopeus Suomen olosuhteissa, teräspintojen pintavirheellisten alueiden kuten hitsien ja leikkaussärmien terästyöasteen merkitys pinnoitteen korroosionkestävyydelle, teräsrakenteiden kappaletavarakuumasinkitys sekä erilaiset nykyaikaiset pinnoitteet. Onnistuneella korroosiosuojapinnoitteen valinnalla saavutetaan pienemmän huoltotarpeen kautta merkittäviä teräsrakenteen elinkaaren aikaisia kustannussäästöjä.

Tilaisuuden ohjelma:

TRY Pintakäsittelykoulutus 18 3 2020