Seminaarit

High Rise workshop 2017 Finland

Tartu harvinaiseen tilaisuuteen! Maailman johtavat korkean rakentamisen asiantuntijat Yhdysvalloista, Australiasta ja Britanniasta luennoivat GPD High Rise -seminaarissa 27.6.2017 Otaniemessä, Aalto-yliopiston tiloissa. Arkkitehdeille, rakenne- ja lasisuunnittelijoille, urakoitsijoille ja muille alan ammattilaisille suunnattu seminaari toimii ainutlaatuisena korkean rakentamisen lyhytkurssina sekä paikkana verkottua ja solmia uusia kontakteja.

27.6.2017 08:00 - 16:00
Paikka:
Espoo, Aalto University, School of Arts, Design and Architecture, Hall A1, Otakaari 1, Espoo

SUSTAINABLE STEEL CONSTRUCTION

Teräsrakentamisen huippuosaamiskeskus, Steel Construction Excellence Centerin (SCEC) järjestämän seminaarin tavoitteena on antaa osallistujille uutta tietoa ajankohtaisista asioita sekä luoda puitteet verkostoitumiselle. 17-18.1.2017 pidettävä seminaari keskittyy korkealujuusterästen hyödyntämisen ja energiatehokkaiden ratkaisujen uusimpaan tietoon sekä tuo esille yrityksille tarjottavia mahdollisuuksia ja palveluja.

17.1.2017 08:30 - 18.1.2017 16:00
Hämeenlinna, Visamäentie 35 A 13100 Hämeenlinna

Hitsauksen ammattilaistapahtuma

Hitsauksen ammattilaistapahtuma on hitsausalan ammattilaisille ja yrityksille suunnattu tapahtumapäivä, jonka Hyria järjestää yhteistyössä useiden alan toimijoiden kanssa. Tapahtuma on maksuton.

23.11.2016 09:00 - 16:00
Forssa