Kotimaiset tapahtumat

SSAB:n Teräspaalupäivä2017

Ykköstapahtuma pohjarakentamisen ammattilaisille - jo vuodesta 2007

19.1.2017 09:00 - 20:00
Näytä muut ajankohdat (1)
Helsinki, Original Sokos Hotel Presidentti

Eurocode 3 koulutus

Teräsrakenteiden suunnittelu ja mitoitus standardin SFS-EN 1993 ja kansallisten liitteiden mukaan, 2016 - 2017. Kurssi toimii osana teräsrakennesuunnittelijoiden pätevöittämiseen tähtäävää koulutusta. Kurssi soveltuu etupäässä teräsrakenteiden parissa toimiville suunnittelijoille, mutta myös soveltuvin osin tilaajille, tarkastajille ja valvojille.

12.12.2016 08:45 - 13.12.2016 15:15
Näytä muut ajankohdat (1)
Helsinki, Hotelli Haven

Hitsauksen ammattilaistapahtuma

Hitsauksen ammattilaistapahtuma on hitsausalan ammattilaisille ja yrityksille suunnattu tapahtumapäivä, jonka Hyria järjestää yhteistyössä useiden alan toimijoiden kanssa. Tapahtuma on maksuton.

23.11.2016 09:00 - 16:00
Forssa

Mastopäivä 2016

Mastopäivä on tarkoitettu kaikille mastoasioiden ja -hankkeiden kanssa tekemisissä oleville operaattori-, urakoitsija- ja viranomaistahoille sekä masto- ja teräsrakenteiden suunnittelijoille ja toimittajille.

22.11.2016 08:00 - 16:00
Helsinki, Taitotalo - Kongressikeskus, Valimotie 8