Koulutus

Teräsrakenneyhdistyksen koulutustoiminta on monipuolista teknisestä koulutuksesta teemaseminaareihin.

TeräsMies -koulutustapahtuma on muodostunut yhdeksi rakennusalan vuosittaisista merkkitapahtumista.

Yhdistys järjestää erilaisia infotilaisuuksia kulloinkin alalla tapahtuvista muutoksista. TRY huolehtii oppilaitosten järjestämästä koulutuksen tuesta ja järjestää pätevyyteen valmistavaa koulutusta alan toimijoille sekä järjestää tarvittaessa räätälöityjä kursseja jäsenyrityksille. Tekninen tuki ja neuvontapalvelut ovat luonnollisesti jäsenistön käytettävissä.

Yhdistys järjestää pätevyys- ja jatkokoulutusta mm. suunnittelijoille ja työnjohtajille. Lisätietoja järjestettävistä koulutuksista löytyy kalenterista ja tärkeimmät Eurocode- ja liittorakennekoulutukset myös omina sivuinaan.

Koulutukset löydät Tapahtumista.